السبت، 3 أكتوبر 2009

قصة خلق آدم عليه السلام (عرض باور بوينت للاطفال)




السلام عليكم




جايبالكم النهارده حاجه خفيفه كده وجميله




هديه مني لولادكم وحبايبكم وعايزه اعرف رايكم كده ايه




عشان اكمل السلسله ولا ايه




هو عرض باور بوينت لقصة خلق آدم عليه السلام




الكتابه مش ليا لاستاذنا عبد الحميد جوده السحار




لكن انا الى عملته داخل باور بوينت واتمنى انه يعجبكم ان شاء الله




انا رفعته على الوصله دي حملوه من هنا




وابقوا قولولي رايكم بقى

هناك 17 تعليقًا:

  1. السلام عليكم
    جزاكِ الله خيراً وجعله
    فى ميزان حسناتك
    وجهد مشكوور
    خالص تقديرى

    ردحذف
  2. هي للاطفال بس انا حملتها وهاشوفها عند بقي
    ههههههههههههههههههه

    ردحذف
  3. اللؤلؤه

    الله يكرمك يا استاذنا ونورت

    ردحذف
  4. عاشقه وغلبانه

    والله هى تنفع للكل

    بس فى الاساس هى مجموعه لعبد الحميد جوده السحار

    مجموعه رائعه جدا فعلا واناا تربيت عليها

    وعرفانا بجميل المجموعه دي على دماغي انا نفسي اكتبها كلها على باور بوينت كده

    بس ربنا يدينى الوقت والصحه والعمر وان شاء الله هاعملها

    ردحذف
  5. اية الشحططة دي

    واخدنا من حارة لزقاق

    وفي الاخر تطلع قصة بتاعة عيال

    روحي الهي تبئي وزيرة سكافة

    ردحذف
  6. مصري جدا

    اخسسسسسسسسسسسسس

    ما لقيتش الا ده

    طب انا ما انفعش نشوف حد تااااااني (وش مطلع لسانه )

    ردحذف
  7. من قبل ما اشوفه اكيد رائع جدا يا صبرنى

    اروح احمله واشوفه انا وبيرو بئا

    ...انما باور بوينت كمان انا قلتلك ايه قبل كده انتى مثال للام المصريه الواعيه والمثقفه والجدعه والطيبه والرقيقه

    ربنايحميكى يا حبيبتى
    ويباركلك فى كل احبابك

    ردحذف
  8. الله ينور يا أم خالد :)
    بارك الله فيكى و جعله فى ميزان حسناتك اٍن شاء الله ..
    ياريت ليا أنا بقى سبشيال ركويست تعملى لى قصة سيدنا أيوب و ينوبك ثواب :)
    تقبلى تحياتى و تقديرى ..

    ردحذف
  9. محاسن

    تسلمى يا جميل

    والله من زمان وانا المشروع قائم بس المشله فى التايبنج للقصص

    متشكره اوي يا جميل

    قوليلى راي بيرو ايه

    ردحذف
  10. استاذ عمرو

    مش عارفه اقول حاجه والله

    بس انا عشمي فى ربنا خير دايما يسمعنا عنك كل خير ان شاء الله

    ونعملك الاسبشيال ركويست ان شاء الله
    ههههههههه

    نورت يا استاذنا وان شاء الله خير

    ردحذف
  11. جميل جدا
    سلوبه ظريف وسلس
    بارك الله فيك

    ردحذف
  12. السلام عليكم

    جزاكى الله كل خير على هذه المدونه الرائعه ربنا يجعلها فى ميزان حسناتك

    ردحذف
  13. طالبة الفردوس

    متشكره اوي يا جميل ونورتي

    ردحذف
  14. فتوح ابو المفاتيح

    متشكره اوي اوي

    وربنا يكرمك

    ردحذف
  15. يا مواهبك يام مريم

    في انتظار جديدك

    :)

    ردحذف
  16. بااااااحث

    ازيك

    انت فين يا ابنى والله كنت على بالي قريب

    وقلت الباحث راح القاهره وبهرته اضواء المدينه وما عادش بيسأل عن البلوج ولا ايه

    نوووووووورت

    باجهز والله موضوع جديد اهو ربنا يسهل

    ردحذف